Pokud sledujete dění ve světě sociálních sítí, neuniklo vám jedno – chytré brýle, které vznikly ve spolupráci Facebooku a společnosti Ray-Ban. Z dostupných informací vyplývá, že se mělo jednat o naprostý boom, který se představí světu. I proto si s načasováním a napínáním daly obě společnosti tak záležet. Jenže jak už to u takových produktů bývá, někdo to nevydržel a informaci vypustil. A tak se chytré brýle nakonec představily naprosto samy, a to dřív, než kdokoliv čekal. Přesto se zaznamenal velký úspěch.
Propálení i s fotografiemi
Zatímco v případě zařízení od společnosti Apple většinou unikají pouze informace, chytré brýle se světu ukázaly dokonce i s obrázky, které ještě nějakou chvíli neměl nikdo vidět. Fotografie odhalily to, na čem dvě světově známé společnosti pracovaly a lidé si už mohli domyslet, co všechno budou umět a jakými vlastnostmi se mohou chlubit.
Už samotné fotografie odhalily, že chytré brýle, na kterých zatím figuruje pouze logo společnosti Ray-Ban, budou k dostání v několika tvarech. K dispozici budou tradiční, už nestárnoucí Wayfarer, ale také také Round a Meteor.
Proč jsou chytré?
I když na první pohled vypadají brýle jako ostatní z nabídky, v jednom se liší, a sice v zabudované kameře, která je umístěná v každém rohu. Z dostupných informací mluvíme o zcela zásadní krok na cestě k brýlím, jež budou vybavené rozšířenou realitou budoucnosti. Zejména Facebook je vychvaluje do nebes.
Z toho, co se nechal Facebook ale slyšet to vypadá, že rozšířenou realitu novinka ze společné dílny zatím nenabídne. Spíše se bude jednat o něco podobného, jako jsou brýle Spectacles, shodují se odborníci. Jestli to nakonec bude zcela jiné a jestli se bude jednat o překvapení, to je nyní otázkou. Ale doufejme, že Facebook ve spolupráci s Ray-Banem přijde s něčím daleko originálnějším.